donderdag 15 november 2012

DIY - watermeloen masker

Iets wat gemakkelijk te maken is voor een gezonde en stralende huid? Watermeloen! Niet om te eten, maar smeer het eens op je gezicht. Hoe? Dat ga ik je vertellen.

8bdd936eb0a611e1af7612313813f8e8_7_large

Het is misschien meer zomerfruit, maar ik wou het toch eventjes plaatsen. Het is erg gemakkelijk om te maken en je hebt ook niet veel nodig, wat je wel nodig hebt? Watermeloen, Griekse yoghurt, een schaaltje en een lepel. Door met de lepel op de gesneden watermeloen te drukken komt er sap vrij, doe dit in een schaaltje, het enige wat je verder moet doen is wat Griekse yoghurt toevoegen bij het sap en thats it. Het is wel echt vloeibaar dus doe niet teveel op je gezicht, wat over is kan je zo opeten. Na ongeveer 10/15 minuten haal je het van je gezicht met een vochtig doekje en je zult merken dat je huid erg fijn aanvoelt en er een stuk gezonder uitziet.

Een redelijk korte post dit keer, ik moet zo nog even naar school en dan artikelen schrijven voor aankomende zaterdagen (dan moet ik werken en heb weinig tijd). Misschien komt er vanmiddag nog wel een artikel online! Ik heb trouwens besloten binnenkort een goede camera te kopen zodat ik ook voor DIY artikelen foto's kan maken, hierdoor word het denk ik toch net iets duidelijker. Ook zie je dan bij de maskers een voor en na resultaat :-)

Heb jij ook een DIY masker wat echt je favoriet is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten