donderdag 15 november 2012

Music

Ik luister zo goed als altijd muziek, onder het hardlopen, klaarmaken, fietsen, leren en voordat ik ga slapen. Ik ga jullie mijn favoriete nummers/artiesten nu laten zien! Ik heb nu ongeveer 2 maanden een ipod en die heb ik echt non-stop bij me, vaak luister ik daar nummers op die echt bij me passen op dat moment.

Tumblr_mavduv8pb51qbqbiko1_500_large


Ik vertel nu wie mijn favoriete artiesten zijn en daarbij vertel ik welke 2 nummers ik het meeste luister. Deel ook je eigen favorieten!

Rihanna - Ik ben helemaal gek van Rihanna, haar nieuwe nummer diamonds is ook een grote favoriet van mij! Het nummer we all want love van het album talk that talk staat ook aardig vaak op repeat. Ik heb een hele afspeel lijst van Rihanna op mijn ipod, daar krijg ik echt nooit genoeg van. Zij is toch wel mijn favoriete artiest. 

Ed Sheeran - Grote favoriet voor het slapen gaan! Ik kan echt ontspannen als ik naar muziek luister, vooral door zijn nummers. The A team is een bekend nummer en dat is maar goed ook, hij is mooi! De acoustic versie vind ik het mooiste. Ook Grade 8 luister ik vaak acoustic.

Adele - Als er iemand een powerwoman is dan is het in mijn ogen Adele wel. Wauw, wat een stem! Het is niet negatief bedoeld, maar adele is niet de slankste. Het maakt haar niks uit wat anderen van haar vinden, en zo hoort het. Ik denk dat ze ook daarin een groot voorbeeld is voor mensen. Love song is wel 1 van mijn favoriete nummers en ook  Take it all is een nummer wat ik regelmatig afspeel. 

John Mayer - Ik ben helemaal weg van zijn stem, lekker om naar te luisteren. Shadow days is een nummer wat ik vaak luister en Daughters is een nummer wat ik vaak luister vlak voordat ik ga slapen samen met de nummers van Ed Sheeran. Echt mooie nummers! 

The script - you won't feel a thing luister ik vaak onder het hardlopen, een echte reden heb ik er niet voor maar zonder dat je het doorhebt ben je alweer 4,5 minuten verder. For the first time is misschien wel een iets bekender nummer, ook erg mooi. The script luister ik ook vaak onder het leren, ik kan gewoon niet leren zonder muziek. Je zou misschien zeggen dat het sneller afleid, maar ik leer er juist beter door. 

Dat waren ze! Heb jij nog nummers die echt aanraders zijn? Laat het me weten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten