maandag 12 november 2012

first blogpost

Hey! Ik ga jullie in deze post vertellen welke onderwerpen verschijnen op thebeautylife. Zoals je in de titel kan lezen is dit een blog met beauty, fashion en lifestyle. Er kunnen recepten verschijnen, do it yourself's, reviews, shoplogs, looks van mensen en nog veel meer. Lees verder als je meer wil weten!


''i am very definitely a woman and i enjoy it.''

                                                                                                                                                - marilyn monroe     


Ik lees al een aantal jaren blogs, en het leek me steeds leuker om er zelf eentje te hebben. Nu was dat niet heel moeilijk maar ik heb er wel lang overna gedacht, wat als ik enorm veel commentaar zou krijgen? Gelukkig, heb ik me door niks en niemand tegen laten houden en ben ik nu toch echt een blogger. Een echte beautyblogger wil ik mezelf niet noemen, want mijn blog gaat verder dan dat. Ik zal even wat toelichting geven over de onderwerpen die je waarschijnlijk in de komende tijd wel voorbij ziet komen op thebeautylife (Als je me blijft volgen natuurlijk, hihi!). 

Als ik een goede camera heb kan je hier reviews verwachten, het is vervelend als een product heel mooi is maar ik er geen goede productfoto's van kan maken. Vooral reviews van make-up, low-budget maar ook high-end merken zullen dan voorbij komen. 

Tumblr_m9c6imwiyd1rssz4mo1_500_large


Omdat échte beauty binnenin zit ga ik het ook hebben over onderwerpen zoals zelfvertrouwen, dromen waarmaken en tevreden zijn met jezelf. Ik sta helemaal achter de quote 'A smile is the best makeup any girl can wear.' Je moet je prettig voelen vanbinnen om te stralen, daar kan make-up absoluut niet tegenop. 

Ik hou heel erg van lekker eten! bakken is dan ook iets wat ik graag doe, daarom heb ik besloten dat ik ook recepten ga plaatsen. Ik wil niet zeggen dat alles spectaculair is, het kan ook best heel simpel zijn. 


Shoplogs ga ik niet elke keer als ik iets heb gekocht doen, dan is de kans groter dat ik de dingetjes opspaar en er 1 artikel over maak. Zelf vind ik het erg leuk om een shoplog te zien in video-vorm, wie weet ga ik dat ook wel doen. 

Ook ben ik van plan om foto's te maken van looks, niet van mijn eigen (die kunnen ook wel eens tussendoor komen) maar vooral van anderen. Outfits die mij inspireren wil ik op de foto zetten. Dit kunnen voor mij de outfits zijn van bekende, maar ook onbekende mensen zijn. Dit wil ik ongeveer 1 keer in de maand doen, het kan ook zijn dat het een gewoon artikel word met inspirerende plaatjes. 

Tutorials ga je vast ook wel zien, net als do it yourself's. Hoe je een lekker huidmasker maakt, hoe je de perfecte eyeliner aanbrengt, welke vorm wenkbrauwen bij je past, noem het maar op. Als je tips of een suggestie hebt plaats gerust een reactie! 

269484_10151351353128777_37972753_n_large

En als laatste, ik vind het belangrijk dat mijn blog ook een persoonlijke kant heeft. Denk bijvoorbeeld aan foto's uit mijn leven, elke 2 weken, persoonlijke updates en dingen die voor mij favoriet zijn. 

Ik hoop dat je nu een beetje een idee hebt wat je kan verwachten op mijn blog. Ik zou het leuk vinden als jullie me volgen op bloglovin of/en een reactie achterlaten! xoxo

                bron plaatjes - weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten