maandag 12 november 2012

TAG - Before I die


De Before I die tag gaat al een poosje in de ronde en de meeste bloggers hebben hem al gedaan. Zoals jullie zien is dit mijn eerste echte blogpost, dit leek me wel een leuke om mee te beginnen! De bedoeling is dat je dat je op weheartit 10 plaatjes opzoekt onder de naam 'Before I die' hmm.. een lastige opgave want er zijn zoooveel plaatjes! Benieuwd welke ik gekozen heb? Lees verder!







1 - Own a nice camera.
Een camera waar ik echt blij mee ben heb ik nog niet, al heb ik ook nog geen foto's voor jullie gemaakt. Het is nog even sparen.. en aangezien ik daar niet zo goed in ben gaat dat nog niet zo best, haha. Het lijkt me geweldig om een goede camera te hebben waarmee ik mooie product foto's mee zou kunnen maken. Dit gaat nog wel gebeuren.. goed (spaar)doel voor 2013!


2 - Go on a no-budget shopping spree.
Woah! Ik denk dat dit stiekem wel de droom is van elk meisje. Hoeveel make-up, schoenen, tassen en kleding zou je wel niet kunnen kopen..


3 - Love him until i die.
Degene vinden waar je je hele leven mee deelt en waar je gelukkig mee bent.. Er waren veel plaatjes over de liefde, maar deze sprak mij het meeste aan. Ik hoef geen perfecte trouwjurk of een bruiloft aan het strand. samen zijn met degene die alles voor me betekend vind ik belangrijker, en ik hoop dat dit plaatje voor mij is weggelegd.


4 - Live.
Een plaatje waar je bij mag zeggen wat je wil en er zijn een paar dingen die ik erover kwijt wil. Leven, tja.. dat doen wel allemaal, maar staan we ook echt stil bij alles om ons heen? Het leven gaat snel maar ik hoop dat ik er altijd bij stil blijf staan hoe mooi het leven eigenlijk is. Ik wil niet elke dag hetzelfde doen, ik wil erop uit gaan later en écht leven.


5 - Become an inspiration.
Ik hoop, dat ik voor iedereen die mijn blog bezoekt een inspiratiebron kan zijn. Het is niet dat ik perfect ben maar ik wil de mensen inspireren, vandaar mijn blog.


6 - Stop caring about what anyone thinks.
Bij een blog heb je altijd de mensen die er commentaar op hebben, daar was ik altijd wel een beetje bang voor. Dat was ook de reden dat ik er nooit mee begonnen ben, tot nu toe. Er zijn zoveel dingen, en er gaan ook zoveel dingen komen waar anderen commentaar op gaan hebben, ik wil dat het me niks meer kan schelen. Ik wil de dingen doen die ík leuk vind, zonder dat ik me druk maak om wat anderen er van vinden.


7 - Throw a dart at a map and travel to wherever it lands.
Het beste maken van de reis die je gaat maken, het leuke is dat je niet zelf bedenkt waar je naar toe gaat. Stel dat de pijl komt op iets waar je niks van weet, of als je het niet echt ziet zitten. Ik denk dat zulke reizen juist de leukste zijn omdat je niet echt weet wat je kan verwachten.


8 - Be called mommy.
Ooit, als het zou kunnen zou ik wel graag moeder willen worden. Je weet natuurlijk nooit hoe de toekomst gaat lopen maar als ik later een goede relatie heb zou ik wel graag kinderen willen. Geen groot gezin, 2 kinderen lijkt me het mooiste.


9 - Be able to do make-up well.
Iets wat ik erg leuk vind om te doen is mezelf en anderen opmaken, al heb ik nog wel veel te leren op dat gebied. Het is mijn droom om daar mijn beroep van te kunnen maken!


10 - Own a collection of high-end makeup.
Oooh liefde! Er is niks mis met budget make-up maar geef toe, een mooie collectie met allemaal luxe spulletjes zou elke vrouw die van beauty houd laten stralen.

Zo, dat waren mijn 10 Before I die plaatjes! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien/lezen. Er zijn nog zoveel plaatjes waar ik bij dacht 'jaaa, dat zou ik willen!' maar dit zijn toch wel de dingen die ik echt graag zou willen doen. Bij deze tag ik trouwens alle mensen die een eigen blog hebben en de tag nog niet hebben gedaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten