dinsdag 13 november 2012

Beauty wishlist

Ik kan echt uren naar mooie plaatjes kijken, zo ook plaatjes van make-up producten. Het gevolg is dat ik sommige dingen wel errrrg mooi vind en ze dan ook heel graag zou willen hebben. Geen goedkope producten, dus het zal ongetwijfeld nog wel even duren voordat ik de producten heb. Toch blijft het leuk om een wishlist te maken en bij deze laat ik hem aan jullie zien!

Tumblr_lmfw5ovlsf1qfoemxo1_500_large
                                                                                                                bron: weheartit







Om te beginnen iets wat ik al erg lang wil! Een YSL lipstick in een peachy/roze kleurtje. Deze lipstick heeft een hoog luxe gehalte en wauw, wat zijn ze mooi allemaal! Ik draag eigenlijk nooit lip-producten op balsems na. Ik zoek gewoon nog naar het perfecte kleurtje en die heb ik nog niet in mijn stash. Een YSL lipstick review gaat er zeker nog komen! De YSL lipsticks zijn ook te koop op de site van de bijenkorf, hier zijn ze 31 euro. 


MAC mineralize skinfinish in 'soft and gentle'. Al die swatches op internet.. volgensmij is dit echt dé perfecte highlighter. Hij kost 25 euro en zit in de vaste collectie. 


De naked paletten van urban decay zijn een groot succes! Ik wil zo graag het naked 2 palette.. De pigmentatie van de oogschaduw is erg goed, ook krijg je er een lipgloss bij maar dat doet me niet zo veel. Love the eyeshadow! Hij is te koop bij Sephora en kost 36 euro, ook is hij online wel te vinden! 

5 Couleurs

Nog meer oogschaduw.. Het nights gold palette van Dior, hij komt uit de Grand Bal collectie. Hij kost 56,43 op de site van douglas wat een (enorm!) hoge prijs is voor 5 kleurtjes oogschaduw. Toch staat hij op mijn wishlist want hij is zoo mooi! 

Dit waren 4 dingen die op mijn wishlist staan, ik kan er wel meer bij plaatsen (.. eigenlijk wil ik alles wel) maar deze producten hebben toch wel een beetje mijn hart gestolen. Welke dingen zou jij graag nog willen hebben? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten